Fi de trimestre ple de treballs i il·lusions compartides

Per acomiadar el trimestre vam fer una roda per dir el que més ens agradava de les estones de Plàstica del dijous al migdia, aquests han estat alguns dels comentaris:

– Ivet – …m’ha agradat fer carbonets.

– Elna _ …són meravellosos perquè m’agrada fer “manualitats”.

– Carla – ….m’encanten!

– Jana – m’agraden perquè m’agrada treballar.

– Ariadna- …m’agrada la manera de treballar perquè és un estil creatiu.

– Èric -…he fet volar la creativitat.

En Marc i la Maria també van explicar que els hi agradava molt, i és que formem un grup ben maco on tots estem ben a gust.

img_3287

Aquesta entrada ha esta publicada en General, Plàstica. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

